Η διαφοροποίηση, κλειδί επιτυχίας

Πώς μπορεί να διαφοροποιηθεί μια επιχείρηση cafe; Τρόποι και ιδέες για να ξεχωρίσει μια επιχείρησης εστίασης

Η διαφοροποίηση είναι η λέξη κλειδί για κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει ξεχωριστή θέση στη συνείδηση των υπαρχόντων και εν δυνάμει πελατών της. Για μια επιχείρηση εστίασης, η διαφοροποίηση επιτυγχάνεται μέσω αρκετών διαδρομών και διαφορετικών προσεγγίσεων σε επιμέρους τομείς. Στο άρθρο αυτό θα αναφερθούμε σε ορισμένους από τους κυριότερους, καθώς και σε τρόπους προσέγγισης οι οποίοι θα διαφοροποιήσουν την επιχείρηση από τις υπόλοιπες του κλάδου.

Η συμπεριφορά και η προσέγγιση στον πελάτη

Η συμπεριφορά και το χαμόγελο, η προθυμία στην εξυπηρέτηση και η ευγένεια των ανθρώπων που εργάζονται στην επιχείρηση, είναι σαφέστατα παράμετροι που επηρεάζουν θετικά την εμπειρία του πελάτη, αυτό που “εισπράττει” γενικότερα από την επιχείρηση. Καλό είναι, όμως, να υπάρχει μέτρο που να εξασφαλίζει την ισορροπία, ώστε να αποφεύγεται οποιαδήποτε υπερβολή που θα κάνει όλα τα παραπάνω να φαίνονται υποκριτικά. Χρειάζεται αυθεντική προσέγγιση στους πελάτες, η οποία να μην ξεπερνά τα όρια που θα μετέτρεπαν την ευγένεια και την προθυμία για εξυπηρέτηση, σε δουλοπρέπεια.

Έχουμε αφιερώσει μια σειρά άρθρων με ιδέες και συμβουλές για τη διαχείριση παραπόνων και τους συνηθέστερους τύπους πελατών. Μπορείτε να διαβάσετε το πρώτο μέρος με tips και συμβουλές κάνοντας click εδώ.

Ο κατάλογος και το μενού

Οι γευστικές προτάσεις αποτελούν μια διαδρομή διαφοροποίησης, εφόσον είναι ιδιαίτερες, έχουν χαρακτήρα και συνδέονται αρμονικά με την ταυτότητα της επιχείρησης και την φιλοσοφία που υιοθετεί στην προσέγγιση του πελάτη.

Προσθέστε στο μενού παρασκευές που κερδίζουν τον πελάτη με την ποιότητά τους και ενσωματώνουν στη γεύση τους την φροντίδα με την οποία τις ετοιμάσατε. Η προσωπική φροντίδα – υπογραφή πρέπει πάντα να γίνεται αντιληπτή από τον καταναλωτή. Επενδύστε σε προτάσεις για brunch, τη δυνατότητα delivery και τις υπηρεσίες take away. Ειδικά στις μέρες μας είναι από τα πιο δυνατά σημεία μιας επιχείρησης, όταν συνδυάζονται με ταχύτητα και συνέπεια σε όλα τα επίπεδα. Διαβάστε το σχετικό άρθρο με tips και ιδέες για την ενίσχυση υπηρεσιών delivery και take away.

Τα γλυκά και αλμυρά snacks που συνοδεύουν άριστα τον καφέ, είναι είδη που προσφέρουν στους πελάτες σας εμπλουτισμένες επιλογές για το πρωινό ή για ένα διάλειμμα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πέρα από καφέ, λοιπόν, εμπλουτίστε τον κατάλογό σας και με επιλογές για φαγητό.

Pretzels συνταγή με τυρί edam
Βρείτε εδώ αναλυτικά τη συνταγή για Pretzels συνταγή με τυρί edam

Εμπλουτίζουμε συνεχώς το blog μας με νέες προτάσεις και συνταγές,  τις οποίες μπορείτε να εντάξετε στον κατάλογο της επιχείρησής σας. Βρείτε εδώ προτάσεις και συνταγές για να ικανοποιήσετε γευστικά τους πελάτες σας.

Η πρόβλεψη για εκείνους που η αξία τους είναι ανεκτίμητη

Για τους τετράποδους φίλους

Η σκέψη σας για τα κατοικίδια των πελατών σας είναι άλλος ένας τρόπος να δείξετε πως διαφέρετε. Δημιουργήστε ένα dog station στο κατάστημά σας για να είναι ευχάριστη η αναμονή των σκύλων μέχρι να εξυπηρετήσετε τους ιδιοκτήτες τους.

Για τα μωρά και τους γονείς

Είναι σημαντικό να έχετε προβλέψει για την άνεση και την ασφάλεια των γονιών με μωράκια και μικρά παιδιά. Οι άνθρωποι που σας επισκέπτονται για καφέ ή φαγητό μαζί με ένα μωρό ή μικρό παιδάκι είναι πολύ πιθανό να χρειαστούν χώρο για την αλλαγή πάνας, ένα ήσυχο μέρος για θηλασμό, βραστό νερό για να παρασκευάσουν γάλα ή κρέμα του μωρού, επαρκή χώρο για το καρότσι και παιδικά καθισματάκια φαγητού. Τουλάχιστον αυτά, ανήκουν στις βασικές παροχές που θα έπρεπε να προσφέρει κάθε επιχείρηση εστίασης.

Επιπλέον, για να λατρέψουν πραγματικά την επιχείρησή σας, θα μπορούσατε να κάνετε δώρο στα παιδάκια ένα παιχνίδι, όπως ένα σετ δραστηριοτήτων για συναρμολόγηση, παζλ, ζωγραφική, αυτοκολλητάκια,. Υπάρχουν άπειρες ιδέες και οικονομικές επιλογές.

Το marketing και τα social media

Στα social media θα αναφερθούμε και ειδικότερα σε νέα άρθρα. Έχουμε ήδη αναφερθεί στο Instagram και πώς η παρουσία σας σε αυτό θα βοηθήσει την επιχείρηση.

Το marketing και η συμμετοχή της επιχείρησης στα social media είναι – αδιαμφισβήτητα πλέον – απαραίτητα για τη λειτουργία και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης εστίασης. Είναι σαφές πως δεν γίνεται να αγνοηθούν από τους επιχειρηματίες και πρέπει να αντιμετωπιστούν με επαγγελματισμό και σωστό σχεδιασμό.

Λόγω του παγκόσμιου εύρους, του πλήθους και της διαρκούς παραγωγής εικόνων, δεν αρκεί να έχει η επιχείρηση μια Facebook page και ένα Instagram account, όπου “σηκώνει” μόνο φωτογραφίες από φαγητά, καφέ κ.λ.π. Όλα αυτά είναι πλέον κοινότυπα και οι followers τα προσπερνούν χωρίς να δίνουν ιδιαίτερη σημασία. Χρειάζεται δημιουργικές ιδέες, επαγγελματισμό, μελετημένο προγραμματισμό, εμπλοκή του ανθρώπινου στοιχείου, άγγιγμα στη συναισθηματική νοημοσύνη των ανθρώπων, αλληλεπίδραση με το κοινό, ενεργοποίηση του ενδιαφέροντός τους με mix τεχνικών και μέσων παρουσίασης, προβολή των πλεονεκτημάτων της επιχείρησης και διαρκή έρευνα για νέες μεθόδους και προσεγγίσεις.

Μην ξεχνάτε… παραμένουμε αισιόδοξοι, προσηλωμένοι στους στόχους μας και σχεδιάζουμε για την επόμενη μέρα!

Η FoodFacts είναι σύμμαχος και συνοδοιπόρος σας σε όλη τη διαδρομή, εμπνέοντάς σας με άρθρα όπως αυτό και φέρνοντας στην πόρτα του καταστήματός σας επώνυμα γαλακτοκομικά προϊόντα της NOYNOY, όπως τη σειρά BARISTA GOLD, καθώς και είδη ψυγείου, αλλαντικά, τυριά, κρέμες γάλακτος, βούτυρο κ.α. για τις παρασκευές στην κουζίνα σας!

Photography | Design: canva pro

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.