Όποιος πιστεύει ότι η ωραία διακόσμηση ενός bistro, εστιατορίου ή άλλου χώρου για φαγητό αρκεί για να κερδίσει τον πελάτη, απέχει αρκετά από την ουσία των πραγμάτων. Φυσικά και θα πρέπει να έχει μεριμνήσει κάθε ιδιοκτήτης για το στυλ του μαγαζιού, όμως ο πελάτης κερδίζεται και γίνεται πιστός από τις γεύσεις και αυτά που θα νιώσει.
Για να νιώσει φιλόξενα, σίγουρα, παίζει ρόλο το φιλόξενο περιβάλλον που θα έχει δημιουργηθεί σε ένα εστιατόριο. Παίζει σημαντικότερο ρόλο όμως να νιώσει ότι εδώ που βρίσκεται τον νοιάζονται, θέλουν να τον περιποιηθούν, να περάσει καλά, να ευχαριστηθεί το φαγητό του. Όταν ο πελάτης βιώσει συνολικά μια ξεχωριστή εμπειρία, τότε θα τη μοιραστεί, θα πει τα καλύτερα, θα επιστρέψει.
Το πώς καλωσορίζονται οι πελάτες σε μια επιχείρηση εστίασης προκύπτει από τον ανθρώπινο παράγοντα και μια δέσμη ενεργειών. Είναι σημαντικό στάδιο, καθώς συντελεί στην ανάπτυξη θετικού κλίματος και καλής διάθεσης από τα πρώτα λεπτά.
Γευστικό καλωσόρισμα στους πελάτες
Μια από τις ενέργειες αυτές είναι να προσφέρετε μαζί με τα κουβέρ, κάποιου είδους ντιπ ή αλοιφή, ίσως και ένα σφηνάκι με κάποιο ηδύποτο. Έχετε μόνο να κερδίσετε από μια τέτοια ενέργεια, για αυτό μη τη δείτε στενά ως έξοδο. Δείτε τη ως επένδυση για την ενδυνάμωση της σχέσης μεταξύ πελάτη και επιχείρησης.
Τι θα κερδίσετε προσφέροντας ένα ντιπ για καλωσόρισμα
Αφού τακτοποιηθεί ο πελάτης στο τραπέζι του θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη να έρθει κάτι γευστικό για να τον καλωσορίσει. Κερδίζετε, έτσι, την προσοχή του.
Θα αντιληφθεί πως τον προσέχουν και αυτό θα τον βοηθήσει να χαλαρώσει και να νιώσει άνετα στον χώρο. Κερδίζετε έτσι, το πρώτο χαμόγελο ικανοποίησης.
Θα του δώσετε από την πρώτη στιγμή την ευκαιρία να δοκιμάσει τις γεύσεις σας και με αυτό τον τρόπο τον προϊδεάζετε για τη συνέχεια. Γνωρίζει την ποιότητα, γεύεται την φιλοξενία σας. Και έτσι, κερδίζετε το αυξημένο ενδιαφέρον του για το μενού σας.
Καθώς φτάνει πεινασμένος, το δικό σας καλωσόρισμα είναι ό, τι πρέπει για να πάρει μια γεύση και να τονωθεί. Έτσι, κερδίζετε την εμπιστοσύνη του για όσα ακολουθήσουν στη συνέχεια και είναι έτοιμος να παραγγείλει με όρεξη από το μενού σας.
Πιθανόν κάποια αναφορά στα social media ή μια selfie του πελάτη, που θα ενισχύσει την εικόνα της επιχείρησης και θα αυξήσει τη φήμη της.
Ιδέες για ντιπ, αλοιφές και ηδύποτα για το καλωσόρισμα των πελατών
Ανάμεσα στις γεύσεις με έντονο το ελληνικό στοιχείο είναι το πατέ ελιάς ή αλλιώς η πάστα ελιάς. Σε αυτό υπάρχουν πολλοί δημιουργικοί τρόποι για να διαφοροποιηθείτε και να σερβίρετε μια πάστα ελιάς που δεν θα έχουν δοκιμάσει αλλού.
Εναλλακτικά σε ένα μπολάκι λίγο αγνό παρθένο ελαιόλαδο και σε ένα άλλο μπολάκι μερικές ελιές με ιδιαίτερη γεύση αποτελούν έναν ωραίο συνδυασμό για να ανοίξει η όρεξη. Και με τις δύο ιδέες ταιριάζει η ρακή ή ένα τσιπουράκι που θα σερβίρετε σε σφηνάκια ποτηράκια για το καλωσόρισμα.
Σαλάτες Σάλτσες & Αλοιφές
Σαλάτες Σάλτσες & Αλοιφές
Σαλάτες Σάλτσες & Αλοιφές
Σαλάτες Σάλτσες & Αλοιφές
Μια άλλη ιδέα με έντονο ελληνικό στοιχείο είναι ένα ντιπ γιαουρτιού. Δροσιστικό, αρωματισμένο και ελαφρύ για να το απολαύσουν πάνω σε κριτσίνια ή πιτούλες.
Αλείμματα με τυρί είναι επίσης κατάλληλες ιδέες για καλωσορίσετε τους πελάτες τη στιγμή που κάθονται στο τραπέζι τους. Η κοπανιστή και η τυροσαλάτα είναι δύο επιλογές, όσο πικάντικες χρειάζεται για τη στιγμή της άφιξης.
Η μελιτζανοσαλάτα είναι από τα πιο ενδιαφέροντα ορεκτικά που μπορείτε να σερβίρετε σε μικρή ποσότητα και κατά την τακτοποίηση των πελατών στο τραπέζι τους. Η ιδιαίτερη, καπνιστή γεύση της είναι μοναδική και προδιαθέτει τους πελάτες θετικά για το πόσο νόστιμες επιλογές θα βρουν στο μενού.
Ένα ντιπ φρέσκιας ντομάτας με μυρωδικά είναι άλλο ένα γευστικό, δροσιστικό και ελαφρύ ορεκτικό. Τα παξιμαδάκια – μπουκίτσες ταιριάζουν πολύ με αυτή την πρόταση.
Δώστε βάρος και στην τελευταία εντύπωση
Ο αποχαιρετισμός του πελάτη είναι εξίσου σημαντικός, καθώς δημιουργεί την τελευταία εντύπωση. Θέλετε να είναι η καλύτερη και μπορείτε να το πετύχετε προσφέροντας ένα γλυκό κέρασμα σε όλους τους πελάτες αφού ζητήσουν τον λογαριασμό τους. Φυσικά, το τελευταίο που θα πρέπει να θυμούνται είναι το χαμόγελο των ανθρώπων της επιχείρησης και η ευγενική προτροπή να επισκεφτούν ξανά τον χώρο για φαγητό.
Τα προϊόντα της Debic είναι ό, τι χρειάζεστε για να δημιουργήσετε επιδόρπια που θα συμπεριλάβετε στο μενού του καταστήματος, αλλά και γλυκά κεράσματα.
Γάλατα Barista's
Βούτυρο
Κρέμα Γάλακτος
Κρέμα Γάλακτος
Με παρασκευές επιδορπίων σε μίνι έκδοση, μπορείτε να έχετε εύκολα, γρήγορα και γευστικά κεράσματα για τους πελάτες σας. Εξασφαλίζοντας, έτσι, την καλή τελευταία εντύπωσή τους από την φροντίδα που δέχθηκαν και τις γεύσεις που γεύτηκαν.
Η FoodFacts είναι ο συνεργάτης που χρειάζεστε
Γάλα, τυριά και αλλαντικά, γαλακτοκομικά προϊόντα, αλλά και αλοιφές, σάλτσες, καταψυγμένα προψημένα προϊόντα κρέατος και αρτοσκευάσματα διανέμονται μέσω της υπηρεσίας διανομής X-Van της FoodFacts.
Χαρακτηριστικό της υπηρεσίας διανομής είναι τα τακτικά δρομολόγια στο μεγαλύτερο μέρος της Αττικής (δείτε στον χάρτη τις περιοχές διανομής). Οι επαγγελματίες οδηγοί και τα φορτηγά της FoodFacts, περνούν από κάθε σημείο 2 φορές την εβδομάδα και καλύπτουν άμεσα κάθε τακτική ή/και νέα ανάγκη!
Παραδίδουμε με ασφάλεια και προγραμματισμό στην πόρτα της επιχείρησής σας επώνυμα προϊόντα γνωστών brand όπως είναι NOYNOY, Barista’s Gold, Debic, Frico, Creta Farms, ΑΘΗΝΑΙΑ, Θράκης Γεύσεις, Funky Greece, Χυμοί Λακωνία, alpro, Deli Sun, Brioche Gourmet.
Photography | Design: canva pro
Προτεινόμενα προϊόντα
Βούτυρο
ΒΟΥΤΥΡΟ ΑΓΕΛΑΔΙΝΟ DEBIC 25kg
Γάλατα Barista's
ALPRO SOYA FOR PROFESSIONALS
Γάλατα Barista's
ΚΡΕΜΑ ΣΑΝΤΙΓΥ SPRAY DEBIC Dairy Cream with Sugar 6 x 700ml
Βούτυρο
President Βούτυρο Ρολό 82% 1Kg