Πώς να κάνεις το cafe σου ινσταγκραμικό – instagrammable – Part 2

Ιδέες για ένα ινσταγκραμικό καφέ

Συνεχίζοντας από το 1ο μέρος, μοιραζόμαστε ορισμένες ακόμα ιδέες για να προσδώσετε στο μαγαζί σας ινσταγκραμικό ενδιαφέρον και να δελεάζετε τους πελάτες σας για να φωτογραφηθούν σε αυτό.

Παρουσίαση πιάτων και ποτών

Το food styling είναι εξίσου σπουδαίο με τη γεύση και την ποιότητα του φαγητού και προδιαθέτει θετικά τον άνθρωπο όταν του το σερβίρουν. Εφόσον θέλετε τα υπέροχα σε γεύση και ποιότητα πιάτα σας να φωτογραφίζονται, πρέπει απαραίτητα να είναι και «στημένα» με έναν προσεγμένο και γοητευτικό τρόπο. Τότε να είστε βέβαιοι πως το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών σας θα τα φωτογραφίσει και θα τα δημοσιεύσει στα social media. Έτσι, μέσα από user generated content, τα πιάτα και τα ποτά σας θα γίνουν γνωστά σε περισσότερο κόσμο και αυτό θα φέρει νέους πελάτες στο μαγαζί σας. Επομένως, δώστε προσοχή στις γαρνιτούρες, στα σκεύη σερβιρίσματος και φροντίστε να βρίσκετε διαρκώς νέους και πρωτότυπους τρόπους για να εκπλήσσετε ευχάριστα τους πελάτες σας. Μάλιστα, στα ποτά και ειδικότερα στα cocktails τα περιθώρια να πρωτοτυπήσετε είναι πολύ μεγάλα. Δημιουργήστε, λοιπόν, latte art, signature πιάτα, ποτά, cocktails και προσελκύστε κοινό που λατρεύει να δοκιμάζει ξεχωριστές γεύσεις και να φωτογραφίζει τις γευστικές εμπειρίες του.

Προβάλλετε το brand σας με κάθε ευκαιρία

Κάντε το λογότυπο και το brand name σας μέρος της εμπειρίας που προσφέρετε. Τόσο σε επίπεδο διακόσμησης, όσο και σε επίπεδο γενικότερης επικοινωνίας. Επενδύστε σε φλιτζάνια, και πιάτα που συνδέονται με το brand σας. Τυπώστε χαρτοπετσέτες για τα πιατάκια του καφέ και μην επαφίεστε στο marketing υλικό με το οποίο σας προμηθεύουν οι κύριοι προμηθευτές σας. Στηρίξτε το δικό σας brand πρώτα απ’ όλα. Όταν οι πελάτες φωτογραφίζουν τον καφέ τους, θα ταξιδεύει μαζί με τη φωτογραφία και το όνομα του μαγαζιού σας.

Φυσικά, υιοθετήστε το δικό σας μοναδικό hashtag για την καφετέρια σας και ενθαρρύνετε τους πελάτες να το χρησιμοποιούν όταν δημοσιεύουν τις φωτογραφίες τους.

Εσείς από την πλευρά σας ενημερώστε συχνά τον λογαριασμό σας στο Instagram και μοιραστείτε στιγμές και στιγμιότυπα από την καθημερινότητα στο μαγαζί. Παράλληλα με τη φωτογράφιση των καφέδων, ορισμένων από τα ιδιαίτερα snacks του καταλόγου σας ή των ποτών που προσφέρετε, δημοσιεύστε και ανθρώπινες, αληθινές, ανεπιτήδευτες στιγμές, σκιαγραφώντας τον χαρακτήρα του μαγαζιού μέσα από τους ανθρώπους του.

Διαθέστε την καφετέρια για events και εκθέσεις τέχνης

Εφόσον το κατάστημά σας έχει προδιαγραφές για να φιλοξενήσεις events και καλλιτεχνικές εκθέσεις, αξιοποιήστε αυτή τη δυνατότητα και κερδίστε προβολή και αναφορές στα social media. Το να φιλοξενείτε για παράδειγμα εκθέσεις φωτογραφίας μέσα στον χώρο της καφετέριας είναι μια ωραία αφορμή για να σας επισκεφτεί νέο πελατολόγιο, αλλά και για να ταξιδέψει το όνομα του μαγαζιού σας μέσα από τις δημοσιεύσεις που θα αφορούν την έκθεση.

Εποχική διακόσμηση και προσοχή στη λεπτομέρεια

Δεν αρκεί να δημιουργήσετε ένα ινσταγκραμικό μαγαζί, αλλά πρέπει να το συντηρείτε σε άριστη κατάσταση για να συνεχίζει να είναι θελκτικό για τους πελάτες. Αυτό σημαίνει να προσθέτετε ή να ανανεώνετε διαρκώς τη διακόσμηση με μικρές πινελιές που φέρνουν φρεσκάδα στην εικόνα του μαγαζιού σας. Να τη διαφοροποιείτε ανάλογα με την εποχή. Να επισκευάζετε οτιδήποτε χρειαστεί, το συντομότερο. Είτε αυτό είναι εξοπλισμός, είτε έπιπλα. Να αποσύρετε άμεσα οποιαδήποτε σκεύη έχουν φθορές, όπως φλυτζάνια και πιατάκια που έχουν σπάσει λίγο, ποτήρια που έχουν θαμπώσει από τις συνεχείς πλύσεις στο πλυντήριο, σουπλά με λεκέδες κ.α. Τίποτα δεν πρέπει να μοιάζει παρατημένο και σε όλα πρέπει να καθρεφτίζεται η προσοχή και η φροντίδα σας. Αυτό οι πελάτες το εκτιμούν και ανταποδίδουν, ενώ σε συνδυασμό με την καθαριότητα που πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη για εσάς, έχετε όλα τα φόντα για να σας δώσουν τα εύσημα και μέσω των social media.

Περιγράψαμε αρκετά από τα στοιχεία στα οποία σας προτείνουμε να εστιάσετε για να έχετε και να διατηρείτε ένα instagrammable κατάστημα εστίασης. Ξεκινήστε, λοιπόν, και με τον καιρό εμπλουτίστε το concept σας, ανάλογα με το είδος της επιχείρησης και τον τόπο που δραστηριοποιείστε. Στόχος σας πρέπει να είναι με κάθε κίνηση και συμπεριφορά σας να διατηρείτε έναν ελκυστικό οπτικά χώρο και έναν αγαπημένο προορισμό που ενθαρρύνει τους πελάτες να τραβήξουν και να μοιραστούν φωτογραφίες, αυξάνοντας έτσι την προβολή και τη δημοτικότητα του καφέ σας στο Instagram.

Τι μπορεί να κάνει η FoodFacts για εσάς

Η FoodFacts παραδίδει στην πόρτα της επιχείρησής σας επώνυμα προϊόντα όπως γάλα, γαλακτοκομικά, τυριά, αλλαντικά, χυμούς, τσάι, ζάχαρη, προϊόντα αρτοποιείου και άλλα τρόφιμα των εταιρειών: NOYNOYBarista’s GoldGia…Giamas  DebicFricoCreta FarmsΑΘΗΝΑΙΑΘράκης ΓεύσειςYAMAS,  alproBrioche Gourmet, ΙΟΝ, Παυλίδης.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενταχθείτε στα δρομολόγια που καλύπτουν την περιοχή στην οποία βρίσκεται το κατάστημά σας.

Photography | Design: canva pro

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *