Πώς να επιλέξετε την καλύτερη τοποθεσία για μια επιχείρηση cafe

epilogi-xorou-gia-kafeteria

Η τοποθεσία μετράει!

Για κάθε επιχείρηση παίζει καθοριστικό ρόλο η τοποθεσία στην οποία βρίσκεται, πόσο δε μάλλον για μία επιχείρηση «καφέ». Άρα είναι καθοριστικής σημασίας η επιλογή της σωστής θέσης.

Πού πρέπει να δημιουργήσετε την επιχείρησή σας;

Δεδομένου ότι κάνετε μια σοβαρή οικονομική επένδυση σε μια επιχείρηση καφέ, πρέπει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο και σκέψη σχετικά με τη σωστή τοποθεσία. Είτε πρόκειται να αγοράσετε ένα ήδη υπάρχον καφέ, είτε ξεκινάτε μία νέα επιχείρηση καφέ από την αρχή, πρέπει να αξιολογήσετε διάφορες τοποθεσίες για να απαντήσετε στην τελική ερώτηση:

“Ποια τοποθεσία είναι καλύτερη;”

Θα μπορούσαμε να χωρίσουμε τα υποψήφια ακίνητα σε 3 μεγάλες κατηγορίες.

  1. Καταστήματα μεγάλης προβολής: Σε μεγάλους εμπορικούς δρόμους, έξω από στάσεις μετρό, σε πλατείες με μεγάλη κίνηση και κυκλοφορία. Σε αυτές τις περιπτώσεις το ενοίκιο λογω της μεγάλης ζήτησης διαμορφώνεται σε πολύ υψηλά νούμερα.
  2. Καταστήματα μέτριας προβολής: Σε κεντρικούς δρόμους μεν, αλλά όχι σε μέρη που είναι συγκεντρωμένα πολλά καταστήματα ή που η επισκεψιμότητα είναι πολύ  μεγάλη. Οι τιμές στα ακίνητα είναι λογικές λόγω λελογισμένης ζήτησης και ύπαρξης αρκετών επιλογών.
  3. Καταστήματα μικρης προβολής: Είναι τα καταστήματα που μπορεί να μένουν ξενοίκιαστα για μήνες ή και χρόνια. Βρίσκονται σε στενά και κακόφημες συνοικίες. Οι τιμές είναι χαμηλές και διαπραγματεύσιμες.

Πως αξιολογώ ένα σημείο το οποίο προορίζεται για επιχείρηση καφέ.

enoikiasi-xorou-gia-kafeteria

Γενικά, υπάρχουν κάποιοι βασικοί παράμετροι, όταν αξιολογείτε την τοποθεσία για το καφέ σας:

  1. Η κυκλοφορία οχημάτων και η κίνηση  πεζών στη συγκεκριμένη θέση.
  2. Η ύπαρξη και άλλων παρόμιων καταστημάτων κοντά στο δικό σας.
  3. Η δυνατότητα να έχετε τραπέζια έξω από το μαγαζί σας. (Η λεγόμενη πρασιά).
  4. Οι όροι μίσθωσης.

Ένας δρόμος με κίνηση

Από την άλλη πλευρά, μία περιοχή ή δρόμος χωρίς κίνηση, το καφέ σας θα έχει ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας, ανεξάρτητα από το πόσο ευνοϊκή είναι η μίσθωση σας. Έτσι, το πολυσύχναστο της τοποθεσίας είναι βαρύνων παράγοντας στην εξίσωση της επιτυχίας.

Μέσα στην αγορά

Είναι πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση καφέ να βρίσκεται σε κάποιο δρόμο ή πλατεία όπου υπάρχουν κι άλλα μαγαζιά εστίασης τέτοιου είδους. Το γεγονός αυτό δημιουργεί μια «αγορά» που αυξάνει την επισκεψιμότηττα μιας περιοχής για ένα συγκεκριμένο είδος. Όσοι άνθρωποι που αναζητούν ένα καφέ , είναι σίγουρο ότι θα προτιμήσουν μια περιοχή που τους δίνει αρκετές επιλογές.. Βέβαια, αυτό αυξάνει και τον ανταγωνισμό, οπότε οφείλετε να είστε ανταγωνιστικοί

Σε τι κοινό-πελάτες  απευθύνεστε;

Πολύ σημαντική στην επιλογή της τοποθεσίας είναι και η επιλογή της πελατείας στην οποία θέλετε να απευθυνθείτε. Κατά συνέπεια, η «καλύτερη θέση» είναι μία έννοια σχετική. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να προσδιορίσετε το 80% των πελατών σας. Αυτό θα σας βοηθήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό και στην επιλογή της σωστής τοποθεσίας. Σε ποιους απευθύνεστε;

·        Στους βιαστικούς πρωινούς εργαζόμενους που θέλουν ένα γρήγορο καφέ take-away στο δρόμο για τη δουλειά, οπότε προτιμότερη θα ήταν μια εμπορική ή μια περιοχή με αρκετά γραφεία και επιχειρήσεις. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να σκεφτείτε και γρήγορες εναλλακτικές πρωινού ή πρόχειρου φαγητού καθώς θα έχετε να ανταγωνιστείτε και άλλες επιχειρήσεις διαφορετικών κατηγοριών αλλά με παρεμφερή προϊόντα.

·        Σε όσους παίρνουν ένα καφέ, αλλά δεν έχουν απαιτήσεις

·        Στους λάτρεις του καφέ που εκτιμούν και αποζητούν την ποιότητα, οπότε πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση στις πρώτες ύλες και τα προϊόντα σας

·        Σε όσους θα βγουν βόλτα για καφέ και αποζητούν έναν ωραίο χώρο, οπότε ίσως θα πρέπει να προσανατολιστείτε σε μια περιοχή-στέκι με πολλές καφετέριες σε συνδυασμό με ένα όμορφο χώρο και ιδανικά καλό καφέ!

 

Το μισθωτήριο είναι εξαιρετικής σημασίας

Οι όροι της μίσθωσής σας παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της επιχείρησής σας. Αν υπογράψετε μια κακή συμφωνία μίσθωσης όσο καλή και να είναι η τοποθεσία, αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο και η επιχείρησή σας να καταδικαστεί σε αποτυχία. Ομοίως, εάν ο ιδιοκτήτης του ακινήτου δεν είναι συνεργάσιμος και συνεννοήσιμος προς την επίλυση και διευθέτηση θεμάτων που ανακύπτουν, θα προκαλέσει ιδιαίτερα δυσάρεστες καταστάσεις και ενδεχόμενες εντάσεις.

Όροι της μίσθωσης

Είναι η πιο προφανής ερώτηση που έρχεται στο μυαλό όταν ψάχνετε για τη σωστή επιχειρηματική θέση: μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά; Και το πιο σημαντικό, μπορούν οι πελάτες σας να το αντέξουν οικονομικά;

Εάν επιλέξετε μια τοποθεσία καφέ με υψηλή ενοικίαση, αυτό το κόστος θα αντικατοπτρίζεται στις τιμές του καφέ σας. Ενώ αυτό δεν είναι κακό, πρέπει να έχετε κατά νου τον πελάτη-στόχο σας.

Πρέπει επίσης να καθορίσετε εάν μια τοποθεσία απαιτεί ανακαίνιση. Τα δάνεια μικρών επιχειρήσεων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση του κόστους ανακαίνισης. Επειδή είναι μια μεγάλη απόφαση, οι περισσότεροι άνθρωποι ανησυχούν για τη λήψη επιχειρηματικού δανείου. Κατά την αναζήτηση δανειακών προσφορών, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να ελέγξετε, συμπεριλαμβανομένου του συνολικού ποσού αποπληρωμής καθώς και των πιθανών τρόπων αποπληρωμής.

Σημαντικά σημεία του μισθωτηρίου

  • Διάρκεια της μίσθωσης: Οι εμπορικές μισθώσεις είναι νομικά δεσμευτικές συμβάσεις και γενικά δεν μπορείτε εύκολα να σπάσετε ή να αλλάξετε τους όρους. Βεβαιωθείτε ότι μιλάτε με δικηγόρο πριν υπογράψετε συμφωνίες.
  • Επιτρέπονται αυξήσεις ενοικίου: Ελέγξτε εάν ο ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα να αυξήσει το ενοίκιό σας μετά την υπογραφή μίσθωσης.
  • Ασφαλιστικές απαιτήσεις: Ορισμένες μισθώσεις απαιτούν ειδικές ασφαλιστικές καλύψεις που αυξάνουν το συνολικό κόστος.
  • Ασφάλεια και προϋποθέσεις επιστροφής: Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πόσα πρέπει να πληρώσετε ως εγγύηση και τη διαδικασία λήψης αυτής της κατάθεσης.

Προϋποθέσεις καταστήματος

Τα καταστήματα καφέ απαιτούν μια μοναδική κτιριακή και χωροταξική υποδομή που δεν μπορούν να προσφέρουν όλοι οι εμπορικοί χώροι. Στην ιδανική περίπτωση, ψάχνετε για ένα άνετο χώρο που ταιριάζει σε ένα βέλτιστο αριθμό πελατών χωρίς να αισθάνεστε υπερπλήρεις. Χρειάζεστε, επίσης, χώρο για να ρυθμίσετε άνετα τον εξοπλισμό καφέ σας, ώστε οι baristas να έχουν αρκετό χώρο για να μετακινηθούν και να δουλέψουν.

Εκτός από τον πραγματικό χώρο, ορισμένοι εμπορικοί χώροι δεν επιτρέπουν άδειες πώλησης τροφίμων ή αλκοόλ στην ιδιοκτησία τους. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερωθεί σχετικά με αυτές τις πληροφορίες όταν αναζητάτε τοποθεσίες για το κατάστημα καφέ σας και εξετάστε εάν ένας νομικός ή επαγγελματικός εμπειρογνώμονας θα καθορίσει ποιες άδειες ή άδειες χρειάζεστε.

Διαβάστε το δεύτερο Βήμα: Διαδικασία έκδοσης άδειας λειτουργίας Café

 

 

Φωτογραφίες:

Tony Lee

The Creative Exchange

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *