Μπορεί τους τελευταίους μήνες οι συνθήκες να επέβαλαν τον καφέ “στο χέρι” μέσω των υπηρεσιών delivery και take away, όμως πολύ σύντομα όλοι μας θα απολαμβάνουμε και πάλι την αγαπημένη συνήθεια σε αγαπημένα καφέ! Οι πελάτες σας, λοιπόν, θα αρχίσουν να επισκέπτονται ξανά το κατάστημά σας και για όσο διάστημα ο καιρός θα είναι κατάλληλος […]
Για τους πελάτες σας αναζητάτε όλα εκείνα που ικανοποιούν τις ιδιαίτερες επιθυμίες και γευστικές προτιμήσεις του καθενός. Στο άρθρο αυτό, λοιπόν, σας προτείνουμε μια συνταγή για μπάρες δημητριακών. Για εκείνους που ζητούν κάτι θρεπτικό και τονωτικό για να συνοδεύσουν τον καφέ τους, οι μπάρες δημητριακών, που φτιάχνονται στο κατάστημά σας θα είναι μια άριστη επιλογή. […]
Η διαφοροποίηση είναι η λέξη κλειδί για κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει ξεχωριστή θέση στη συνείδηση των υπαρχόντων και εν δυνάμει πελατών της. Για μια επιχείρηση εστίασης, η διαφοροποίηση επιτυγχάνεται μέσω αρκετών διαδρομών και διαφορετικών προσεγγίσεων σε επιμέρους τομείς. Στο άρθρο αυτό θα αναφερθούμε σε ορισμένους από τους κυριότερους, καθώς και σε τρόπους προσέγγισης […]
Ένα αφράτο, δροσιστικό και ελαφρύ επιδόρπιο, που μπορείτε να προσφέρετε στο κατάστημά σας για να κερδίζετε πάντα το στοίχημα, είναι η μους σοκολάτα. Η Debic, με τη σειρά επιδορπίων Debic Desserts, έρχεται να κάνει ακόμα ευκολότερη την παρασκευή του και να σας εξασφαλίσει σταθερή ποιότητα και εκλεπτυσμένη γεύση στις δημιουργίες σας. Πώς χρησιμοποιείται το προϊόν […]
Σε συνέχεια του πρώτου μέρους του αφιερώματος για τις delivery & take away υπηρεσίας & menu, παρουσιάζουμε ορισμένες ιδέες που θα μπορούσε να υιοθετήσει ή και να εξελίξει μια επιχείρηση πάνω σε αυτές τις υπηρεσίες. Κατ’ αρχάς, η καλή επικοινωνία με τους πελάτες είναι πιο απαραίτητη από ποτέ και πρέπει να είναι άμεση, ειλικρινής και […]
Λόγω του covid19, το σπίτι έγινε παράλληλα γραφείο, χώρος ψυχαγωγίας, χώρος δημιουργίας, αίθουσα τηλεδιασκέψεων, χώρος εκπαίδευσης, χώρος ανάπαυσης και τόσα άλλα. Ταυτόχρονα, τα cafe και τα εστιατόρια συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά ως φυσικοί χώροι συνάθροισης κοινού, δίνεται όμως η δυνατότητα να λειτουργούν, αποκλειστικά, για εξυπηρέτηση με take away και delivery. Με ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων […]
Είχαμε κάνει σε προηγούμενο άρθρο μας μια σύντομη αναφορά στα croque madame και croque monsieur, για τα οποία η διαφορά είναι πως το croque madame ολοκληρώνεται με ένα αβγό στην κορυφή του σάντουιτς (τηγανητό, ποσέ ή σε μερικές εκδοχές και βραστό μελάτο). Επειδή, πρόκειται για δύο από τις γευστικότερες επιλογές για έναν κατάλογο brunch, αφιερώνουμε […]
Ολοκληρώνοντας σε αυτό το τρίτο μέρος το αφιέρωμα στους τύπους πελατών και στη διαχείριση των παραπόνων τους και αφού καλύψαμε τον τρόπο αντιμετώπισης των συνηθέστερων και σχετικά απλών παραπόνων που προκύπτουν στην καθημερινότητα μιας επιχείρησης καφέ, συνεχίζουμε με συμβουλές για τον χειρισμό δυσκολότερων ή πιο σύνθετων θεμάτων. Συμβουλές για αποτελεσματική διαχείριση δυσαρεστημένων πελατών Όταν ένας […]
Προϋποθέσεις για να γίνεται σωστά ο χειρισμός των παραπόνων πελατών Η διαχείριση παραπόνων από πελάτες είναι μια δύσκολη αποστολή και απαιτεί ανθρώπους με αντίληψη, γνώσεις και ικανότητες επικοινωνίας, που να μπορούν να παραμένουν ευγενικοί και ψύχραιμοι σε συνθήκες πίεσης. Απαιτεί ακόμα μαεστρία στους χειρισμούς ανά περίπτωση και κυρίως να υπάρχει ενιαία πολιτική – στρατηγική στην […]
Ας ξεκινήσουμε με μια παραδοχή: είναι σχεδόν ακατόρθωτο να είναι κάποιος αλάνθαστος. Είτε ως άνθρωπος στην ιδιωτική του ζωή, είτε ως επαγγελματίας στο πλαίσιο της εργασίας του, είναι απίθανο να είναι κάποιος τέλειος, όσο κι αν υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αυτή την πλασματική (ουτοπική) εικόνα για τον εαυτό τους. Το ίδιο ισχύει και για τις […]