Latte Art, εξασκηθείτε στη τέχνη του γάλακτος

Latte Art Tips για το γάλα

Μπορεί τους τελευταίους μήνες οι συνθήκες να επέβαλαν τον καφέ “στο χέρι” μέσω των υπηρεσιών delivery και take away, όμως πολύ σύντομα όλοι μας θα απολαμβάνουμε και πάλι την αγαπημένη συνήθεια σε αγαπημένα καφέ! Οι πελάτες σας, λοιπόν, θα αρχίσουν να επισκέπτονται ξανά το κατάστημά σας και για όσο διάστημα ο καιρός θα είναι κατάλληλος […]

Μπάρες δημητριακών, ξηρών καρπών και φρούτων

Μπάρες δημητριακών ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων

Για τους πελάτες σας αναζητάτε όλα εκείνα που ικανοποιούν τις ιδιαίτερες επιθυμίες και γευστικές προτιμήσεις του καθενός. Στο άρθρο αυτό, λοιπόν, σας προτείνουμε μια συνταγή για μπάρες δημητριακών. Για εκείνους που ζητούν κάτι θρεπτικό και τονωτικό για να συνοδεύσουν τον καφέ τους, οι μπάρες δημητριακών, που φτιάχνονται στο κατάστημά σας θα είναι μια άριστη επιλογή. […]

Η διαφοροποίηση, κλειδί επιτυχίας

Πώς μπορεί να διαφοροποιηθεί μια επιχείρηση cafe; Τρόποι και ιδέες για να ξεχωρίσει μια επιχείρησης εστίασης

Η διαφοροποίηση είναι η λέξη κλειδί για κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει ξεχωριστή θέση στη συνείδηση των υπαρχόντων και εν δυνάμει πελατών της. Για μια επιχείρηση εστίασης, η διαφοροποίηση επιτυγχάνεται μέσω αρκετών διαδρομών και διαφορετικών προσεγγίσεων σε επιμέρους τομείς. Στο άρθρο αυτό θα αναφερθούμε σε ορισμένους από τους κυριότερους, καθώς και σε τρόπους προσέγγισης […]

Debic Desserts Series: Mousse au chocolat

Mousse au Chocolata Μους σοκολάτα

Ένα αφράτο, δροσιστικό και ελαφρύ επιδόρπιο, που μπορείτε να προσφέρετε στο κατάστημά σας για να κερδίζετε πάντα το στοίχημα, είναι η μους σοκολάτα. Η Debic, με τη σειρά επιδορπίων Debic Desserts, έρχεται να κάνει ακόμα ευκολότερη την παρασκευή του και να σας εξασφαλίσει σταθερή ποιότητα και εκλεπτυσμένη γεύση στις δημιουργίες σας. Πώς χρησιμοποιείται το προϊόν […]

Tips & ιδέες για να ενισχύσετε τα menu και τις υπηρεσίες take away και delivery – Μέρος ΙI

Ιδέες για να ενισχύσετε τις υπηρεσίες delivery και take away

Σε συνέχεια του πρώτου μέρους του αφιερώματος για τις delivery & take away υπηρεσίας & menu, παρουσιάζουμε ορισμένες ιδέες που θα μπορούσε να υιοθετήσει ή και να εξελίξει μια επιχείρηση πάνω σε αυτές τις υπηρεσίες. Κατ’ αρχάς, η καλή επικοινωνία με τους πελάτες είναι πιο απαραίτητη από ποτέ και πρέπει να είναι άμεση, ειλικρινής και […]

Tips & ιδέες για να ενισχύσετε τα menu και τις υπηρεσίες take away και delivery – Μέρος Ι

Tips για μενού delivery και ιδέες για take away

Λόγω του covid19, το σπίτι έγινε παράλληλα γραφείο, χώρος ψυχαγωγίας, χώρος δημιουργίας, αίθουσα τηλεδιασκέψεων, χώρος εκπαίδευσης, χώρος ανάπαυσης και τόσα άλλα. Ταυτόχρονα, τα cafe και τα εστιατόρια συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά ως φυσικοί χώροι συνάθροισης κοινού, δίνεται όμως η δυνατότητα να λειτουργούν, αποκλειστικά, για εξυπηρέτηση με take away και delivery. Με ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων […]

Croque Monsieur και Croque Madame σε πακέτο;

croque madame συνταγή για ένα πιάτο που φτάνει στον πελάτη και σε πακέτο

Είχαμε κάνει σε προηγούμενο άρθρο μας μια σύντομη αναφορά στα croque madame και croque monsieur, για τα οποία η διαφορά είναι πως το croque madame ολοκληρώνεται με ένα αβγό στην κορυφή του σάντουιτς (τηγανητό, ποσέ ή σε μερικές εκδοχές και βραστό μελάτο). Επειδή, πρόκειται για δύο από τις γευστικότερες επιλογές για έναν κατάλογο brunch, αφιερώνουμε […]

Οι συνηθέστεροι τύποι πελατών & συμβουλές για τη διαχείριση παραπόνων (Μέρος III)

diaxeirisi paraponon pelaton cafe

Ολοκληρώνοντας σε αυτό το τρίτο μέρος το αφιέρωμα στους τύπους πελατών και στη διαχείριση των παραπόνων τους και αφού καλύψαμε τον τρόπο αντιμετώπισης των συνηθέστερων και σχετικά απλών παραπόνων που προκύπτουν στην καθημερινότητα μιας επιχείρησης καφέ, συνεχίζουμε με συμβουλές για τον χειρισμό δυσκολότερων ή πιο σύνθετων θεμάτων. Συμβουλές για αποτελεσματική διαχείριση δυσαρεστημένων πελατών Όταν ένας […]

Οι συνηθέστεροι τύποι πελατών & συμβουλές για τη διαχείριση παραπόνων (Μέρος II)

diaxeirisi paraponon pelaton cafe

Προϋποθέσεις για να γίνεται σωστά ο χειρισμός των παραπόνων πελατών Η διαχείριση παραπόνων από πελάτες είναι μια δύσκολη αποστολή και απαιτεί ανθρώπους με αντίληψη, γνώσεις και ικανότητες επικοινωνίας, που να μπορούν να παραμένουν ευγενικοί και ψύχραιμοι σε συνθήκες πίεσης. Απαιτεί ακόμα μαεστρία στους χειρισμούς ανά περίπτωση και κυρίως να υπάρχει ενιαία πολιτική – στρατηγική στην […]

Οι συνηθέστεροι τύποι πελατών & συμβουλές για τη διαχείριση παραπόνων (Μέρος Ι)

diaxeirisi paraponon pelaton cafe

Ας ξεκινήσουμε με μια παραδοχή: είναι σχεδόν ακατόρθωτο να είναι κάποιος αλάνθαστος. Είτε ως άνθρωπος στην ιδιωτική του ζωή, είτε ως επαγγελματίας στο πλαίσιο της εργασίας του, είναι απίθανο να είναι κάποιος τέλειος, όσο κι αν υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αυτή την πλασματική (ουτοπική) εικόνα για τον εαυτό τους. Το ίδιο ισχύει και για τις […]